Mora's Crispy Chick'n valt twee keer in de prijzen!
Mora's Crispy Chick'n strips sleepten maar liefst twee prijzen in de wacht tijdens de Wheel of Retail verkiezing van Distrifood!
Met onze heerlijke Crispy Chick'n strips sleepten we maar liefst twee Wheel of Retail prijzen in de wacht. Naast de prijs voor de beste productintroductie van het jaar in de categorie Diepvriessnacks, kwam daar tot onze verrassing ook een 'Special Wheel Margetoevoegend' bij. Twee prijzen waar we super trots op zijn!
De prijzen zijn toegekend na onderzoek door marktonderzoekbureau Nielsen en GfK en een beoordeling van vertegenwoordigers van Jumbo, Albert Heijn en Superunie. "Het merk heeft goed gekeken naar succesnummers in de out-of-homemarkt en dat weten te vertalen in een range met goede marge voor het supermarktkanaal", aldus de jury.
Bekijk hier de uitreiking van de prijs Wheel of Retail in de categorie diepvriessnacks.
Bekijk hier de uitreiking van de prijs Special Wheel Margetoevoegend.